Procedura de Service pentru Imprimante la sediul Clientului

Va prezentam mai jos procedura de service la sediul clientului pentru imprimantele si copiatoarele defecte.
1. Deplasarea la client si diagnosticarea imprimantei se fac contra cost. 2. Defectul se identifica si se stabileste daca el provine sau nu de la cartuse, deoarece in multe cazuri cartusele sunt defecte si nu imprimantele sau copiatoarele.
3. Daca imprimanta prezinta defectiuni, acestea pot fi de natura mecanica, datorita uzurii unor piese, electrica, prin defectarea blocului de alimentare sau a formatter-ului, sau software, prin defectarea firmware-ului.
4. In unele cazuri defectul provine de la comunicatia cu calculatorul, datorita driver-ului imprimantei. In acest caz defectul se remediaza pe loc. 3. Daca problema este de natura mecanica sau electronica, se face un proces verbal de diagnostic, care se inmaneaza clientului, impreuna cu costurile estimative ale reparatiei.
5. Daca clientul este de acord cu reparatia imprimantei, o executam in masura in care este posibil, la sediul clientului. Oferim garantie 90 zile pentru reparatie.

Asiguram service de imprimante, multifunctionale si copiatoare in Bucuresti si zonele limitrofe.

Mai multe articole puteti gasi aici.