Procedura de Service pentru Imprimante si Cartuse defecte aduse la sediul nostru

Va prezentam mai jos procedura de service pentru imprimante si cartuse defecte aduse de clienti la sediul nostru.
1. Imprimanta este inspectata vizual, dupa care se incearca punerea in functiune. In cazul in care imprimanta nu porneste deloc, se verifica pe loc sursa de alimentare si prezenta unui scurtcircuit.
2. Daca problema este de la cartuse, acestea se pot schimba pe loc si imprimanta nu necesita intrare in service.
3. Daca problema este de natura hardware sau software, se face un proces verbal de intrare in service care se inmaneaza clientului.
4. Dupa identificarea problemelor pentru care a fost adusa la service imprimanta, sunam clientul si il informam despre defect si despre costurile reparatiei.
5. Daca clientul este de acord cu reparatia, o executam si oferim garantie de 90 zile pentru reparatie.
6. Clientul este anuntat cand poate veni sa ridice imprimanta reparata.
7. Cartusele de imprimanta NU beneficiaza de garantie, fiind consumabile.
8. Cartusele de imprimante laser se pot repara prin schimbarea unor piese, deci puteti veni cu ele in service. Cartusele de imprimante inkjet trebuie inlocuite.

Cele cateva mii de imprimante Brother, Canon, Dell, Epson, HP, Konica-Minolta, Kyocera-Mita, Lexmark, Oki, Panasonic, Philips, Samsung, Xerox, etc. aduse in service si rezolvate, demonstreaza calitatea serviciilor noastre.

Mai multe articole puteti gasi aici.